4 okt. 2012

Veckans film: [•REC]3 Genesis

Jag gillade inte filmen. Jag vet inte ens vad jag förväntade mig. Ond bråd död, zombies, galna måste-överleva-påhitt kanske. 

Den här filmen började med en kärlekshistoria. Jag skojar inte. Kärlek. Pojke och flicka tycker om varandra. Massa pussar och annat snusk som glädje och lycka. Bara det är väl en skräckfilm i sig, men den här hade i och för sig med en massa blod och motorsåg och svärd(?!) också. Och självklart en präst och kristna grejer. 


Jag gillar mer den första [•REC]-filmen. Den är lite mer i min stil, just för att saker och ting är oundvikliga. I den här filmen hade dom all världens chans att fly för livet, men de valde att fjanta runt och göra zombie-folket... äh, jag vet inte ens. Det kändes bara så töntigt alltihopa.  



//TinA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

We ♥ comments