3 sep. 2012

And the winner is...

Först vill vi tacka alla som deltog i tävlingen. Vi har efter många om och men kommit fram till två vinnare - för att det helt enkelt var omöjligt att välja bara en. Så awesome är ni!

Och nu är ni väl jävligt intresserade vem av er som kammade hem potten då? Eller, eller? 

Nämligen vinst nummer uno - går till.. *drum roll*...

The Annoying Power-Fly aka Peter. Och Peter vinner denna fantastiska vinst:
theannoyingpowerfly
Snakes on a Plane-filmen ("I've had it with these motherfucking snackes on this motherfucking plane!"), en Darth Vader-gubbe och lite nördigt godis. 
Hans motivering: 
Min superduper power är att kunna förvandla mig till en fluga så hade jag flygit runt och irriterat folk som en fluga när dom är ute å går! Alla älskar ju sånt ;) Mitt namn? The annoying Power-fly


Andra priset går till... *drum roll*... Möran Björe, aka Andy. Som vinner detta pris då:
möranbjöre
En Pokémon-tavla (självgjord of course - vilket kanske syns också ) och Storm Trooper godis.
Hans motivering:
Min super power är att kunna prata som Ahnuld och mitt superhjältenamn är Möran Björe. Det fick jag av en star wars name generator. Jag vet jag är ganska uppenbart awesome. 


Yeah! Vi kommer ha flera utlottningar inom snar framtid, så håll utkik inför nästa gång! May the force be with you! Och grattis till vinnarna och ännu en gång tack till alla som deltog! 

 ♥ Geekredaktionen

Translation: The winners of our first competition are The annoying power-fly and Möran Björe! Congrats! Thank you all for participating! May the force be with you! 

2 kommentarer:

  1. Jag tackar för denna tävling och det hårda motståndet. Hoppas alla vi med superpowers kan ses ihop och rädda världen med städningen, tequilas, diskussioner med Möran Björe och irriterande pzzzz i folks öron!

    Keep it up Heroes!
    The Annoying Power fly

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Hoppas ni alla ses och blir Sveriges svar på The Avengers ;)

      Radera

We ♥ comments