18 aug. 2012

5 Things we ♥ about you - A hero competition!

Så idag är lite utav en speciellt dag, nämligen vi har idag publicerat 100 inlägg här på Geeky Wonderland. Och detta måste ju firas, eller hur? Vi tänkte att vi skriver en 5-topplista över saker som är bra med ER, våra läsare!

1. Vi gillar att ni gillar oss och berömmer oss
2. Vi gillar att ni är fett awesome!
3. Vi gillar att ni gillar det som vi gillar
4. Vi gillar att ni blir fler och fler (hoppas vi i alla fall)
5. Vi gillar alla kärleksbrev och fanbilder som vi har fått utav er, tex den här av Eleni: 

616921_446181862083309_1489131203_o

Och eftersom ni nu då är så fett awesome och vi gillar er, tänkte vi inlägget till ära, ge någon lycklig superhjälte ett par presenter som får er att tänka på oss varje dag. Yaay! 
Det vi tänkte är att ni ska berätta för oss vad er super power och superhjälte-namn är. Lämna ett hemligt avtryck (email) så att vi vet vems logga det är vi ser på himlen när staden ropar efter er hjälp. 

Vad det är för prylar vi har tänkt ge, kan vi bara avslöja att det är sjukt awesome och geeky. Ni har till 1/9 2012 på er att antingen lämna en kommentar här nedan eller skicka mail till geekwonderland@gmail.com! Good luck, chuck!

♥ Geekredaktionen

Translation: Because we ♥ you, we thought that we wanted to celebrate our 100th post with you and have a small giveaway. The only thing you need to do, is tell us what your superpower is, and what your superhero name is. And then some lucky hero will get a small gift from us. And don't forget to write your e-mail address as well. The giveaway closes on September 1st. You can write a comment here in this post or e-mail us at geekwonderland@gmail.com. Good luck and keep being awesome! 

4 kommentarer:

  1. Min super power är att kunna prata som Ahnuld och mitt superhjältenamn är Möran Björe. Det fick jag av en star wars name generator.

    Jag vet jag är ganska uppenbart awesome.

    SvaraRadera
  2. Min super power är att vart än ja går så blir det städigt :D Superhjältenamn? The Cleaning Woman!

    SvaraRadera
  3. "Gamla" Anna tyckte om att dricka tequila och det blev några toabesök då å då okej OFTA då.. O därutav fick man namnet "tequila fontänen".. :P

    SvaraRadera
  4. Min superduper power är att kunna förvandla mig till en fluga så hade jag flygit runt och irriterat folk som en fluga när dom är ute å går! Alla älskar ju sånt ;) Mitt namn? The annoying Power-fly

    SvaraRadera

We ♥ comments